Home אקטיביזם

כשאתה שואל את רוב האנשים לגבי הפעולה שלהם בעקבות דעותיהם הם יגיבו כך: קודם, יבקרו את האדם או הקבוצה שכן עושים משהו שהם לא עושים מספיק ,ולאחר מכן יגידו לך שאין מה לעשות .מאמר זה מפרט את הטעויות של הפסיכולוגיה הזו ששומרת על האנשים האלו לא מיודעים,ונותן לאקטיביסט המתנגד לחברה המודרנית נקודת התחלה לעשייה ברת תועלת ולא רק סימלית בלבד .המטרה הסופית של המאמר היא ללמד צורה חדשה של אקטיביזם שתבנה את החברה המודרנית מחדש לתוך עידן שיגמול יכולת פנימית, ולא חיצונית.בתהליך זה תשוחזר האצילות והרגישות של התפיסה של כל המין האנושית,יכולות אשר יעזרו לנו להתחמק מצרות כמו התוהו ובוהו הקיים, אשר אינו יכול להיות מוכח לינארית כשגוי,אך כשמנותח על ידי מוח אציל ורגיש זה ברור שאנו פוסעים בדרך אשר היא חסרת מוצא,שלא משנה כמה זמן זה ייקח, זה יגמר באסון(כמו שהחברה שלנו ,וסוף סוף לאחר מאות שנים , מראה את צבעיה האמתיים )

תירוצים

המחסום הראשון לאקטיביזם הינו העובדה שרוב האנשים משקרים לגבי המניעים והיכולות שלהם.החברה המודרנית התנתה אותנו לחיות דרך מראה חברתית,כיצד אנו יכולים "למכור" את עצמנו,ומכך נובע מציאת צורות מתוחכמות של הצדקה לחוסר מעש. לאנשים יש אינרציה. הם יושבים על ישבנם ולא עושים כלום,אבל כדי לשמר את הדימוי העצמי- הם חייבים הצדקה לחוסר מעש.זאת אנו יכולים לראות בשני מקרים יפורטו למעטה:

1)כשמשהו אומר : "אני הייתי מצטרף לארגון הזה (או רעיון) , אבל הם לא עושים כלום" – מה שהם עושים זה רק למצוא תרוץ ללא לעשות כלום.הארגון לא מתאים 100% עם דעותיהם, ולכן במקום להצטרף להצטרף למשהו שהוא לא מושלם ולגרום לזה לעבוד בשביליהם הם מעמידים פנים ששום דבר מלבד המושלם לא יתאים . אנשים אלו הם נמצאים במצב של אשליה של חשיבות עצמית, ואפילו יותר מדויק , עצלנות: הם טוענים שהם רוצים שינוי,אך מסלול הפעולה שלהם הם למצוא סיבות להתחמק ממנה. הם הזייפנים.

2)כשמשהו אומר, " אני הייתי עובד לקראת עתיד טוב יותר , אבל שום דבר לא יכול להיעשות" או "אני מחכה להפיכה אלימה שתגרום לשינוי" , אפשר להבין שהם משלים את עצמם ובניגוד למה שהם טוענים שסיבותיהם הן , המוטיבציה האמתית שלהם היא בעצם דימוי עצמי או חוסר מעש.שינוי יכול להיגרם גם ללא הפיכה אלימה, אבל הוא דורש יותר מחשבה ועבודה רבה יותר . זה לא פופ ולארי. שינוי יכול להיגרם במערכת שהיא משתנה תמידית, אבל זה לוקח עבודה רבה ולקום מחוסר המעש הנוח. האנשים האלו לא רוצים שינוי. הם רוצים להישמע "אכפתיים" אבל הם לא באמת יעשו משהו . הם מעמידי הפנים.

למעשה זה נראה כך שכמעט כל האנשים בחברה המודרנית , הם זייפנים,מעמידי פנים שקרנים , וטיפוסים שונים דיספונקציונאליים שידברו יפה,אבל לא יעשו כלום . זה עובד מצוין בשביל אלו התומכים בדמוקרטיים או רפובליקנים, כי כל מה שהם נצרכים לעשות זה לשים את המדבקה הנכונה על המכונית , ולהצביע למפלגה הנכונה בקלפי.זה מאפשר להם גישה פסיבית, אבל ב"תמורה",הם מקבלים את אותו דבר נושן כל פעם ,מכיוון שאין משמעות לכמה שני המפלגות הללו רבות , אף אחת לא מנצחת, אז כל 4 שנים יש שינוי בהנהגה,אשר מבטל את כל מה שהמלך לארבע שנים האחרונות עשה. תבוסה עצמית?כנראה- וזה מאוד ישמח את האלו שמקווים להרוויח כסף,כי זה אומר שכלום לא יעמוד בינם ובין חוק הברזל של החברה המודרנית , "אם זה מרוויח כסף , זה אלוהים בשבילנו"

אלו הישנו את החברה יש להם בעיה. כמו שבקטגוריה של "אומנים" יש גאונים וגם יש אידיוטים ,שמתנהגים כמו אומנים כדי שהם יוכלו להיות עצלנים, הקטגוריה "אקטיביסט" כוללת לרוב אנשים בעלי חשק ללא לעשות כלום , חוץ מלגרום לעצמם להראות טוב. אם היה לנו דולר על כל שמאלני מפגר שיש לו דעה פוליטית מפוצצת בבתי הקפה, או בשיחה, אבל עושה לגמרי כלום , היינו עשירים ,נכון? אותו דבר בימין- שמרנים זועמים – ובחזית השלישית.

למה אנשים הם כאלה מפגרים דוברי-חרא?רוב האנשים הם בעלי דעות פוליטית שלא נועדו מהרצון הכן ללעשות את הדבר הנכון , אלא מהרצון להראות חכמים כי יש להם את כל התשובות- ורצון זה מתופח על ידי מציאת תשובות שלא יכולות להתבצע, כי כך , אפשר גם להראות טוב ולא לעשות כלום .כדי באמת לעבוד על שינוי , צריך לקום מהאינטרנט המזוין ולעשות משהו. זה דורש לפסוח על ההזדמנות להישמע חשוב על ידי כך שיש לך את כל התשובות , וללכלך את הידיים! האם זה אי פעם הפליא משהו , איך זה שכולם באינטרנט הם בעלי תשובות, ואף אחד לא עושה כלום ?

כן , הם מעמידי הפנים.תסתכלו על זה בדרך הבאה, הטבע יוצר פריחה של אנשים שונים למטלות שונות. רוב האנשים נוצרים על ידי הטבע לקטוף גזרים , לרעות צאן, לנקות שרותים , וכ"ו. אין להם את השכל למשהו אחר, אפילו אם הם נראים אינטליגנטיים בפועל: הם "קוף רואה, קוף עושה " ומכך נובע שהם יכולים לתכנת מחשבים, ליצור גרפיקה, לכתוב הודעות ארוכות באינטרנט , וכ"ו . אבל הם אינם מסוגלים לחקות את מה שהם לא מבינים,שזהו הגיון. מכך נובע שההיגיון שלהם הוא כמעט תמיד מתוכנת להחביא איזשהו דפקט פסיכולוגי,ולכן , ה"דעות הפוליטיות" ו ה"רעיונות החברתיים" שלהם , חסרי משמעות. הם משתמשים ברעיונות האלו אלמנת להישמע טוב, ולהצדיק את חוסר המעש שלהם. כמו אדם המחכה למשיח ולעולם מושלם. " כן הייתי עושה משהו עם החיים שלי ,אבל העולם לא מושלם אז במקום אני אפתח טלוויזיה ואראה מה משדרים בערוץ 3 "

כמעט כל האנשים באינטרנט מתאימים לתוך המנטליות המפסידנית הזו. הגרועים ביותר הם אלו שיטענו שכמה מן הרעיונות הם פוגעים ולכן הם צריכים להיות מוחרמים. אלו הם הפסיביים המציגים עצמם כפצועים, "נפגעים" או בהלם, וזהו ה"הגיון" שלהם, לגבי למה צריך להחרים משהו,שזה שווה ערך ל להצביע על הר, ולהגיד: " זה מפריע לי , צריך לפוצץ את זה."זה לא הגיון. זה דפקט פסיכולוגי. כפי שידוע , זה די קל ליצור קוד מחשב שיורק משפטים שנראים כאילו יש להם משמעות,אבל אם ננתח את המשפט ,נגלה שהוא לא .למה אנחנו מניחים שרוב המין שלנו, שאנחנו יודעים שהם טובים לכלום חוץ מלקטוף פטרוזיליה ולהסתכל טלוויזיה, הם שונים ?

כמעט כל האנשים החיים, נכנסים לתוך רוחניות המפסידן.יש כמה שיוצאים מזה,בדרך כלל דרך תורשה,אבל רוב האנשים יגררו לתוך זה.אבל מצד שני, פחות מ 2% יודעים מספיק מילים וחוקי לשון הדרושים (לא מדבר אפילו על מספיק ריכוז..) להבנת המסמך הנ"ל, אז בערך 98% של האנשים הם "קופים מדברים עם מפתחות מכונית" ואינם צריכים להפריע לנו. 98% מהחברה קיימים לנקות שרותים ,לקטוף פטרוזיליה וכ"ו.ואין כל יכולת למחשבה הגיונית,פוליטית או אחרת. זוהי סיבה אחת למה דמוקרטיה זה רעיון משוגע.מה שחשוב זה מהר להבחין באלו הממציאים תירוצים מהאלו אשר בעלי יכולת לעשיה, ואז, להשתמש באשמה, אלימות וחשיבות עצמית כדי לנצל את ה98% לתוך לעשות משהו שימושי, מכיוון שהם לעולם , לא יעשו משהו בעל ערך לבדם.

רוב האנשים מתרצים , "הארגון הזה לא עושה מספיק" ו "אין מה לעשות" ו " צריך לחכות להפיכה אלימה" אלו הם השקרים הכי גדולים והקלים שיש שם בחוץ.האם זה באמת הפתעה למשהו שגם בני נוער אנרכיסטים ו מכורי מתמפטאמין לאומנים לבנים חסרי בית מעודדים אותנו לחכות למהפכה? כמובן שלא! הגישה הזאת משמשת גם ככלי הגורם להם להישמע חכמים, וגם מצדיק את חוסר המעש שלהם, כדי שהם יוכלו להמשיך להישמע חכמים ,כמובן! הם רוצים למצוא סיבה "הגיונית" לחוסר מעש, ה"דעות הפוליטיות" שלהם הינם רק אמצעי למטרה זאת, ואין שום קשר ביניהם לבין תיקון האנושות ככלל.בשבילם, כל התהליך הוא יצור דימוי עצמי ובידור, ולא מעניין אותם בכלל למצוא פתרון שישפיע,או בכלל להכיר בבעיה הנכונה .הם רוצים להישמע חכמים. הם רוצים לעשות אפס. *כל דבר אחר זה תרוץ*.

כמעט כל האנשים שאני פוגש באינטרנט או בחיים האמתיים באירועים פוליטיים ,נמצאים שם כדי לנפח את האגו שלהם,ואין להם שום כוונה להשפיע.הם לכודים בתוך דרמת הזהות העצמית שלהם,ויקנו בלי סוף מדבקות ,וידברו על "הנושאים הגדולים" אל תוך השעות הקטנות של הלילה,כל לילה, אבל תמיד יתרצו במקום לפעול (בעיקר בגלל שלבצע פעולות גורם לסיום הנוחיות ובהרגשת החשיבות בכך שהם צודקים בלי לעשות משהו שיוכיח זאת.) תירוצים הם חלק נפרד מהגיון,אלא אם אנו מתבלבלים ביניהם. לאחר השגת ניסיון ההפרדה בין תרוץ לבין הגיון , אנו יכולים לעבור לשלב הבא , שינוי.

תכנון

גילוי של הדבר שלא מוצא חן בעיניך זה רק צעד אחד במסע ארוך. למרות שאנשים מודרניים אומרים לנו ש"להודות שיש לך בעיה זה הצעד הגדול ביותר",זהו רק עוד שקר מוחלט שכוון לאידיוטים ניורוטים בהכחשה שהם מכורים לסמים,סקס,כסף או לשקר.הצעד הגדול ביותר הוא בעצם למצוא מה עדיף על המערכת הקיימת, כמו, עיצוב שלם למה שיחליף את מה שיש לנו עכשיו, ולעבוד אלמנת שיתקיים בהווה.אם זה קיים בתוך החברה המודרנית ההרוסה שלנו, זה ישתלט עליה מבפנים.האופציה השנייה היא הפיכה אלימה,שבדרך כלל הורגת את כל האינטלקטואלים הטובים, יחד עם הרעים וגוררת את הארץ שלך אל תוך מצב של מדינת עולם השלישי לתמיד, כמו שקרה ברוסיה הסובייטית(הפיכה אלימה גם נכשלת לחלוטין בהחלפת הדבר שהם היו נגדו ; ממצא א' , רוסיה היום קפיטליסטית.)בצרפת הייתה הפיכה פופוליסטית (תומכי זכויות וכוח לעם...)אשר הפכה אותה , ממעצמה צבאית,חברתית,תרבותית וכלכלית,אל תוך מדינה אשר המילים האלו היו זרות לה , ואי רלוונטיות בתיאורה, אשר הצטמצמו לתוך מותגי חולצות , עוגות קרם ו טוסטים. הפיכות אלימות-הורסות.רק החלפה של העיצוב אשר רואה את הבעיות האלה וצופה להן ומבטלת אותן עובדת.כמו שמהטמה גנדי ,הוגה דעות יוצא דופן , אשר נפל בגאונותו רק על ידי פציפיזם וגזענות,אמר:"אתה חייב להפוך אל השינוי שאתה מחפש בעולם"

כמו תמיד,"רוב האנשים" ,הבלהות האלו, רוצים שינוי מיידי בהפיכה אלימה,או מחליטים שהם לא יכולים לעשות כלום כנגד העניין,ולכן יכולים לחזור לבתי הקפה , ואל חדרי הצ'ט כדי לדבר על כמה שזה נורא.כמו תמיד,רוב האנשים לא רק טועים,אלא גם מטעים.שום שינוי גדול לא קרה בן לילה , והוא מעולם לא קורה דרך מכת חרב קטלנית. אם זה באמת היה ככה,העולם שלנו היה כל כך לא יציב שלא היינו מגיעים עד הלום,בגלל שברגע שאדם אחד משוגע,הוזה,לא מיודע וחסר בטחון עצמי , היה נוגע בחרב, הכל היה משתנה לאיזה סדר אקראי המתאים לפסיכולוגיה האקראית , והלא מתפקדת שלהם.רוב האנשים טועים מכיוון שאין להם רקע בוויכוח הגיוני,פילוסופיה , או פוליטיקה בעלת מבנה מחוץ לשיטה אחת ("דמוקרטיה." כפי שהם מלמדים בבכיינות בבתי הספר והאקדמיה). הם פשוט לא מסוגלים לקבל את ההחלטות הדרושות, וכפי שהודגם למעלה, הם לא מעוניינים בקבלת ההחלטות ,הם מעוניינים לגרום לעצמם להראות טוב. וזכרו : רוב האנשים = גורמים לעצמם להישמע טוב. קאנט היה קורא לזה פתרון היפותטי לשאלה מולך,אבל הוגי דעות המכבדים יותר ניסיון,שיפוט וחכמה , הוגי דעות רעים שכמוני , יגידו שזה לא רלוונטי לחלוטין.

כדי לתקן את העולם הזה, אתה צריך ווירוס אטי שיפתה את תושביו הרחק מתשוקה זולה (כסף,ציצי,בירה,סמים,טלוויזיה...) של החברה המודרנית, לכיוון מצב מחשבתי גבוה יותר ,שמכן נובע מצב חיים גבוה יותר .הרוב של הרוב לא יבין זאת לעולם, כי הם פשוט לא חכמים מספיק ( איי קיו של אמריקני ממוצע הוא 103 : למרות שIQ זה לא המדד המושלם, זה מרמז שחצי מלא מהאנשים פה , הם פשוט טיפשים מידי כדי שיהיה להם איזשהן דעות שהן מעבר לפונקציית העבודה היומית שלהם .) ופשוט לא אצילים מספיק – הם בניזונות משרתים את עצמם בלבד כמו השאר.אתה לא מכוון עליהם. אתה מחפש להשפיע על האנשים שהם בעלי יכולת בסיסית ,ויודעים איפה מעטפת העבודה שלהם נגמרת: אינסטלטורים, אשר הם שמחים להיות אינסטלטורים ובעלי דעות פוליטיות מעטות , עורכי דין אשר מגבילים עצמם לחוק, מתכנתי מחשבים אשר לא מעמידים פנים שיש להם איזושהי ידיעה על פילוסופיה, וכ"ו. בינינו מתהלכים אולי רק עשירית האחוז מהאוכלוסייה אשר יכולה להתמודד עם סוג זה של חשיבה , אשר דרוש למנהיגות,ופחות מחצי מהם,בעלי הסתכלות אצילית מספיק התהפכם למשהו חוץ ממשרתים בעלי סמכות של חוסר הטעם .אנשים רגילים מתפקדים ושמחים הם מטרתך.אל תעשה את הטעות של הרפובליקנים, ותכוון רק על העשירים, או הטעות של הדמוקרטיים, ותכוון על הנרמסים. כוון למעמדי הביניים המתפקדים.אלו הם האנשים אשר יגיבו לפתרון גמיש קודם כל , ואחר-כך במקום השני המרוחק, לדאגות אידאולוגיות;כאן שווה לציין שאתה מסתכל יותר כל הדעות של גברים הטרוסקסואלים פה מכיוון שנשים והומוסקסואלים ,מתוך עמדתם הביולוגית כמטפלים ומגדלים, מבצעים סוגי החלטות שונות, סוג אשר הוא מחוץ לפוליטיקה ופילוסופיה.תמיד יהיו יוצאים מן הכלל, ואלו צריכים להיות נצורים על כך שיש להם את הראיה והיכולת להתגבר על מה שהם למספיק זמן כדי להתייחס לסוג שונה של בעיות.

רבות אני דחיתי אנשים שצורחים לתוך הANUS לגבי כך שאנו חייבים לנקוט בפעולה מידית והחלטית, שאין זמן לבזבז , וכ"ו , וכ"ו. אנשים אלו בדרך כלל היו קראו באתר רק זמן מוגבל והוקסמו יותר מידי על ידי אחת מהיבטי החשיבה באתר:האנטי דת דואליסטית , או לאומניות , או אקו-טרוריזם,ורוצים שאנחנו נסב את עצמנו למחבלים מתאבדים למען אותה המשימה. הדבר המצחיק הוא : הם תמיד חסרי ראיה לגבי לגבי צורת הפעולה שהפעולה הזאת תיקח,אבל הם תמיד חייבים שהיא תהיה קיצונית,מהר ועכשיו, או שכולנו נמות בצורה נוראה.אוקייתודהביי.טוב, אז , רוב האנשים הם פשוט הטיפוס הלא מתפקד שהוסבר הנ"ל.בערך חמישית מהם בעצם משתפי פעולה עם הממשלה וסוכנים;הממשלה נפטרת מגורמים מחתרתיים מאיימים על ידי שליחת "מעודדות" שמדרבנים את כולם לכיוון פעולה קיצונית ולא חוקית , אשר בנקודה זו , הם כולם נעצרים והתנועה מתייבשת. אני לא חושב שאני מבטא הגיון תאוריות קשר באומרי זאת.שליחת מודיעים זה שיטה מוכחת בזמן ששימשה עוד בזמן התנ"ך והראתה אפקטיביות מוחלטת. בזמנים מודרניים, אם משהו מפשל פעם אחת, יש לו הזדמנות לכפר על חטאיו על ידי להלשין על אחרים. זה עסקת חליפין, לא תאוריית קשר, וזה עזר לממשלה שלנו לנקות את החברה שלנו מהמון תנועות שימושיות, לצד הרבה יותר תנועות מסוכנות ופסיכופתיות שהייתי מוחק גם.

שלב התכנון דורש ממך להתחמק מכל הבולענים הללו, ולדעת בדיוק מה אתה רוצה. ו תכנון מערכת חליפין לחברה המודרנית זה מעבר לתוכן של המסמך הזה , אבל המרכז שלה :החלפת שיטת המדידה , מחיצונית לפנימית. אנו חייבים להיות מונעים על ידי ערכים, לא כסף;אנו יכולים להשתמש בכסף,אבל חייב להיות ערך נעלה יותר ממנו. דבר זה דורש מאיתנו שאנו נצטרך לחשוב על דבר מה שהוא מעבר ליחיד;אנו חייבים להסתכל על העולם כשלם המרכיב לא רק את היחיד ואת הקולקטיב האנושי אלא גם את הסדר הטבעי,ועל מה שעלינו לעשות חייב להיות בהרמוניה עם הסדר הזה מכיוון שהוא הראשית שלנו והקיום שלנו, לא משנה כמה הטכנולוגיה שלנו מתקדמת. בגלל שאנחנו מחוץ לשאלות של היחיד לבד וכסף לבד, אנחנו לא יכולים יותר להסתמך על שיטות ביורוקרטיות , שמעבדות מצוין דברים אשר רק דורשים רק מחשבה לינארית. אנחנו צריכים שלטונות מקומיים איפה שתרבות ,ולא סמכות , מווסתת התנהגות;אנו צריכים בנוסף לאפשר "בחירה טבעית" , כדי שאנשים יתנהגו כמה יותר הולם להם פנימית ואנחנו נגלה את אלו אשר לא מתאימים לסטנדרטים המקומיים,בזמן שאנחנו מתמלגים באופן לא פרופורציונלי אלו אשר הם דוגמאות למצוינות בהתאם למינוח המקומי. כחלק מהרביית אנשים למטרות גבוהות יותר , אנחנו צריכים מערכת מעמדות שתחליף את השיטה הקיימת המעריכה אנשים לפי כספם ומרכיבים חיצוניים, כדי שאנחנו נוכל במהלך דורות להתמקד על התכונות הללו אשר מתמחות בתפקידים מסוימים. זה שושלת אחת להיות שתהיה למלוכה, ואחרת כדי להיות שרברבים;למרות שעצמנו המודרני , האינדיבידואלי, תאב הבצע והדרמטי שלנו אנחנו חושבים שגם ילד של אינסטלטור צריך להיות מסוגל להיות מלך, במציאות, הילד הזה הולך להיות בחסרון של היכולות הללו אשר הוא צריך ולכן למרות שהוא יכול להיות מכנית לעשות את המטלות של המלך, השיפוט שלו והאצילות שלו תהיה לא מתאימה לתפקיד,ולכן, תוצאות רעות בטווח הרחוק ייווצרו.גם אם לא כל האינסטלטורים שם בחוץ לא ישימו לב עליהם בטווח הקצר.בנוסף, אנחנו חייבים לסיים את המלחמה הלא פוסקת בין הימין לשמאל,זכר לנקבה , לגזע וגזע;וזה מושלם על ידי ביטול הרעיון של תחרות תמידית ומאבק מביאים איזה שהוא פתרון;אנחנו נמצא רעיון, ונפתח אותו לכיוון גרסה טובה יותר של עצמו.אבל אנחנו לא נתעסק בדיונים ותלונות"בסגנון דמוקרטי"(TM)אשר לא נגמרים בפתרון בגלל שכל הצדדים בעלי אינטרס אישי להישאר חסויים,ונמכרים.הפתרון לפמיניזם הוא בהבנה שגבר ואישה משרתים תפקידים שונים , אשר לעתים חוצים אחד את השני;הפתרון לאנטגוניזם גזעי הוא בהבנה שכל גזע צריך אוטונומיה וחופש לעקוב אחר התרבות שלו . וכי תרבויות ושושלות לא מתערבבות,הפתרון לימין נגד שמאל הוא בהבנה שבנקודה מסוימת ימין ושמאל הם גרסאות שונות של אותו רעיון , ובחברה שלנו הם יוחלפו על ידי הגיון בריא.

יש מבין ? יופי;יש שם הרבה חשיבה. לבכורה , נסו לקרוא Industrial Society and Its Future by Ted Kaczynski ואחרי זה ,Politics by Aristotle אחרי זה Men Among the Ruins by Julius Evola ולבסוף Thus Spoke Zarathustra by Fred Nietzsche and The Fourfold Root by Arthur Schopenhauer. זה אפילו לא יזיק לזרוק כמה הוביטים מקוללים:

"לעולם לא חשבתי שזה תאונה של המילים של טולקין חיכו יותר מ10 שנים להתפוצץ לתוך פופולריות בין לילה.שנות השישים לא היו עשור מלוכלך יותר מהחמישים—הם רק חזרו על הקציר המלוכלך של החמישים-- אבל הם היו השנים שבהם מיליוני אנשים גדלו בתודעתם שחברה תעשייתית הפכה בצורה פרדוקסלית ללא מתאימה לקיום חיים, חסרת מוסר, ולבסוף קטלנית.בסלוגנים , השישים- מתי שהמילה קדמה איבדה את המשמעות הקדושה שלה, ובריחה הפסיקה להיות בדיחה גסה. הדחף עכשיו תגובתי, אבל אוהבי הארץ התיכונה רוצים ללכת לשם...[טולקין] הוא קוסם מספיק גדול כדי לחדור לתוך הסיוטים הכי נפוצים שלנו, ולתוך הפנטזיות,אבל הוא לעולם לא המציא אותם גם:הוא מצא להם מקום לחיות,תחליף ירוק לכל יום של שיגעון פה בתוך העולם המורעל.אנחנו מעלים לגדולה את כל המגלים והממציאים הלא נכונים.גנבים שותלי דגלים,רוצחים נושאי צלבים.תנו לנו לפחות לשמוח על מיישב החלומות" - Peter S. Beagle, introduction to "The Hobbit," 1973

אם אתם רוצים לקרוא ספרות על הנושא, יש בשפע.נסה Heart of Darkness by Joseph Conrad and The Sun Also Rises by Ernest Hemingway; אל תפספסו את The Great Gatsby by F. Scott Fitzgerald או Look Homeward, Angel by Thomas Wolfe; יש את The Wasteland by T.S. Eliot ו Naked Lunch by W.S. Burroughs. זה לא יהרוג גם לקרוא את The Bhagavad-Gita ואת התנ"ך גם;יש בשניהם הרבה מידע לגבי איך חברות משגשגות מול איך הן מתפרקות למעשה,למי אכפת ממה שאתה רוצה;תקרא את הנ"ל כדי להיות מיודע,כי אם אתה זה או שאתה תהפוך את עצמך לחזק יותר או תהפוך לחלק מהבעיה על ידי היותך אנוכי, או אינדיבידואלי.("אינדיבידואלי",במובן הפילוסופי,כלומר השמת האינדיבידואל מעל לכל דבר אחר;אין לזה שום קשר לקונפורמיות חוץ מזה שבגלל שזה צורות צפויות של אנוכיות,אינדיבידואליזם זה הצורה האולטימטיבית של קונפורמיות;פרדוקסיה ,זה נראה ,אבל עם קצת חשיבה, זה האמת).הספרים האלה יכולים להראות לך את החכמה המצטברת של אנשים שזיהו את החברה המודרנית ואת הכישלונות הסוערים והמכוערים שלה,והציעו תחליפים או שיטות ניתוח בנוגע למשבר שלה. ישנה דואליות למטלה שלך: אתה גם צריך ליצור חברה חדשה, וגם לתקן את הנזק הנגרם על ידי הישנה.לדוגמה, העולם הזה יכול בנוחות להחזיק חצי מיליארד אנשים עד מקסימום שני מיליארד אנשים בלי להשחית את המערכת האקולוגית;לנו יש שבעה מיליארד. המתמטיקה לא מסובכת.ישנם מיליוני קילומטרים של בטון מכוער, שלטי פלסטיק מוארים,חניות מאספלט וקניונים שצריך להרוס ולמחזר.שלא לציין אלפי דונמים של מזבלות ואתרי פסולת רעילה רבים.

פעולה

רבים מאותם אשר טוענים שקבוצות שונות לא עושות כלום או לא עושות מספיק יהיו מאוכזבים מהפרצוף הציבורי של אקטיביזם יעיל.האקטיביזם שהוא באמת בעל תועלת הוא יותר בכיוון תמיכה בפעולות תרבותיות, עידוד למידה,חריצת חורים באשליית המודרניות,ותמיכה בקהילות מקומיות כולל אבל לא מוגבל למשפחה וחברים. אל לנו להתבלבל ב לא-אקטיביזם של השמאל המודרני , שבו תומכי איכות הסביבה מסתכמים בערמות נייר מבוזבז על סגירת אורות, הוצאת טלוויזיות מהתקע כדי לוודא שהן אינן מבזבזות חשמל,מחזור טמפונים ,ושימוש חוזר בשקיות תה. צורה זו של אקטיביזם ידידותי למערכת מתוכנן אלמנת לא לשבור חוקים ,לא להזיז כלום, ולתת לאידיוט הממוצע משהו שהם יכולים להתעסק בו ללא לשנות פיזית את חייהם.זה אגו-דלוזונאל כמו כל דבר בחברה מודרנית,וזה גורם ל"'אקטיביסט" להרגיש חשוב ללא שיעשה משהו בעל חשיבות.פן נוסף של זה הם אנשים אשר כותבים דוגמה ימנית קשיחה לתוך עיתונים ועלונים שהם לא שומעים כלום חוץ מעצמם בצורה אלימה, ומחלקים אותם לאנשים שלא רוצים אותך;צרחת פרופגנדה שמניחה שהשומע כבר מקבל את הרעיונות שלה לא יעילה לכלום חוץ מלגרום לאנשים להתנגד לדוגמה שלך.(כמובן שזה מה שהם רוצים:הם יותר "מיוחדים" ו"אינדיבידואלים" אם אחרים לא מסכימים, זה חוסך מהם את המחויבות לעשות משהו). אקטיביזם הוא לא חוסר פעולה או פעולה דרמטית חסרת יעילות;זאת היא קהילה ובנייה ערכים ובגלל שאלו הדברים הקיימים ברמה יותר בסיסית מאשר פוליטיקה או מבנים סוציאליים,ולכן יחליפו אותם כאשר הם יכשלו – ויכולים להיות מוזרקים כדי לזרז את התהליך אם המבנה סוציאופוליטי הקיים אינו מספק.

מסיבה זו, שארית המסמך היינו 2 חלקים:ראשית, שיטות יעילות של אקטיביזם;שנית,סטנדרט אוניברסלי שיכול להיות מאומץ על ידי ארגונים,יחידים,עסקים ומנהיגים כדי לבנות קונצנזוס.

שיטות

רוב הדברים הבאים ישמעו רכרוכיים לאלו אשר רוצים פעולה גדולה ודרמטית,אבל אם הם רוצים לרוץ לבירה עם נשק ביד וצרחות,זה בסדר מצידי – חוץ מזה שהאנשים האלו לעולם לא ינקטו בצד הזה.מטרתנו היא לבנות ערכים, ודרך ערכים קהילה, ולא ללכת על המערכת הפוליטית או הכלכלית המושחתת והרקובה.שנה מה אנשים רוצים ומצפים מהחיים, ותראה להם דרך טובה יותר, והם יאמצו את הערכים שלה ומכאן יבוא להם תודעה של כל שלב בתהליך והידע לעשותו.אם אתה יודע מה זה כיסא,אתה יכול לבנות אחד גם אם אתה יודע מאוד קצת על נגרות ,עשיית מושבים,שיוף וגימור;אתה יודע את התאוריה ואת העיצוב הכללי של המוצר המוגמר,אז השימוש של זה כמן רשימת קניות אתה יכול להבין מספיק לגבי מה שצריך להיעשות כדי ליצור משהו שדומה לכיסא.ואם הראשון שעשית חרא,אתה תמיד יכול להוסיף ידע לתכנית הבסיסית שלך;רעיון הכיסא נשאר אותו דבר ואתה ארגנת את כוונותיך מסביב יצירת משהו שמתאים לעיצוב הזה.

בקהילה המקומית שלך, ישנם מספר מקומות שאתה יכול להתחיל לעזור להם. מטרתך היא כפליים:אתה רוצה לעבוד קשה כדי להצליח במשימה שלך,אבל אתה גם רוצה להזריק את הידע שלך לגבי חברה פוסט-תעשייתית וערכיה.אתה שגריר של אמונותיך, ואם אתה עושה את זה טוב ואנשים מכבדים את פעולותיך, הם גם יתחילו לכבד את מחשבותיך. הנה כמה מקומות להתחיל לעבוד:

*בספריות יש קבוצות של דיון בספרים ו פילוסופיה,ארגן מאמצי אספת ספרים.אתה יכול להשתמש בהם כדי לחזק את הידע המקומי וליצור קשרים.

*מוזאונים,בייחוד מוזאוני אומנות, מציעים תצוגות ושיעורים.קדם אומנות מסורתית ודרכי חשיבה על ידי עזרה.

*ארגונים ללא מטרות רווח מציעים סדנאות ואירועים , רבים מהם בעלי אופי פרקטי.ספירת ציפורים עוזרת להבין כמה מהר הם הופכים לדבר השייך לעבר;אתה יכול לעזור לנקות זבל בחופים או בצידי הדרך או ביער. אתה יכול גם לעזור לקבוצות האלה להתארגן ולכתוב פרופגנדה.

*מקהלות,להקות,קבוצות שירה,וישויות של מוזיקה תרבותית קיימות באזור מסביבך. תצטרף לאחת ועשה יותר מלהיות "חלק מ";עזור להנהלה עם קידום הקבוצה.

*בתי ספר ולימוד. רבים בתי הספר אשר צריכים מורים מחליפים וצוות אחר. חשוב על להתנדב או לקחת את זה כעבודה.כמורה מחליף, אתה יורש את הכיתה ליום אחד ואף אחד לא מצפה ממך לעשות משהו שהוא יותר מלשמור על הסדר.מה יקרה אם אתה תקרא עבודות של ספרות גבוהה,או תדבר על הערכים החשובים? ילדים מקשיבים למבוגרים שהם מכבדים,אז המשימה הראשונה שלך היא להוכיח שאתה לא כלי כמו כל המבוגרים האחרים שהם פגשו.

*עסקים קטנים. אתה יכול להתחיל עסק קטן שעושה משהו יותר טוב מהאחרים.אם אתה עושה ארונות , אז תעשה עיטורים מסורתיים.קשה להתגבר על מנטליות הסופר מרקט של זיל וזול של סופר מרקט וכדומה,אבל יש עדיין אפשרויות.

*פעילויות ציבוריות ספונטניות.אם אתה הולך לשדה פתוח ומתחיל לעשות משהו מעניין,כמו משחק בחרבות או יצירת סלים או מוזיקה מסורתית או אומנות לחימה, אחרים יהפכו לסקרנים ולרוב יצטרפו .זה מהווה צורה שונה של אקטיביזם,אבל מניסיון לא יעילה אלא אם מצורפת למוזאון או מוסדות דתיים או חינוכיים.

*עלונים:עלונים עובדים,אבל אם האקטיביזם רק מוגבל לעלונים,אתם שטים לכיוון חוסר תועלת.רוב האנשים כותבים את הדוגמה שלהם;זה לא יעיל. תראה להם כמה הרעיונות שלך יכולים להפוך את החיים לטובים יותר, ותתן דוגמאות ספציפיות במקום להיות מעורפל ומופשט.

*תלמידים. אם אתם בבית ספר, תצרו ארגון או תצרו מפגשים לא רשמיים.אמרו לאנשים שאתם מתנגדים לחברה המודרנית. בכל שיעור, תתווכחו כנגד מערכות האמונה המודרנית.אין ניתוח יותר טוב של האמונות המודרניות מהמאמרים בANUS.COM,גם אם אנחנו צריכים להגיד זאת בעצמנו.

*שכונות.דע את שכניך.נקה את הזבל.דבר אליהם לגבי דברים חיוביים:אומנות, ספרות, מוזיקה.תשתמש באחת מן השיטות הנ"ל כדי ליצור קבוצות ועודד אותם לכיוונם.אני ממליץ על "מכירה רכה";רוב האנשים יותר מידי רגישים והוזים כדי לעשות משהו.אז תציין רעיונות כשהם רלוונטיים ותתן להם לראות אותך הולך לעשות אותם.

*עיתונאות.ישנם מספר עיתונים קטנים באמריקה(בטח גם בישראל, הרי מה ההבדל האמתי באמת?) המחפשים כתבים.זה בטח כיף כמו אם לא הרבה יותר מהעבודה הקיימת שלך,למרות שהתשלום לא משהו,זה נותן לך להכניס רעיונות לעיתון כדי שאנשים אחרים יוכלו להכיר אותם

*גנים ומרכזי טבע.רוב הערים והעיירות בעלות לפחות אחד כזה.אתה יכול להתנדב ולא רק לשמור על האדמות,אבל הפכת לחלק מהקשר לציבור. עכשיו אתה "דובר" ובעל הרבה יותר כוח.

*טלוויזיה קהילתית,כתיבת מכתבים,רדיו פירטי,והאינטרנט. אלו הם שיטות חשובות להוציא מסר,גם אתה אתה לא חושב שאתה יוצר חומר:תקרא בקול את כל הטקסט של"Industrial Society and Its Futures" כשאתה מראה וידאו של הרס תעשייתי.זה לא קשה ללמוד עריכת וידאו,HTML,או את הבסיס של הרדיו,אבל זה דורש יוזמה ולא לצפות שאנשים יחזיקו לך את היד(רבים מן ה"מתנדבים" בANUS.COM מתחבאים מאחורי אי הידיעה, ואומרים " הייתי עוזר עם האתר אבל אני לא יודע HTML" – הם כנראה איבדו את היכולת לקנות ספרים, להלוות אותם מהסיפריה, או לחפש במנוע חיפוש ולמצוא את המסמכים בחינם הללו און ליין;אנשים אלו אינם רציניים ולא יעשו כלום חוץ מלבזבז את הזמן שלך; אקטיביסט אמתי מצפה לעשות עבודת מחקר וללמוד כישורים חדשים). באינטרנט, אקטיביסטים שקריים יפתחו עוד איזה אתר אינטרנט שייסגר תוך שנתיים;מה שנזקק הוא לא עוד בלוג או אתר אינטרנט,אבל משהו שיקדם רעיונות טובים ( כמו "Industrial Society and Its Future" ) בבלוגים אחרים , פורומים, רשתות חברתיות(myspace), שרותי חדשות ..רוב האנשים הולכים לאינטרנט כדי לדבר על עצמם,אבל אקטיביסט לא יעשה את זה .מכתבים יכולים להיות יעיל להפליא;כל פעם שצץ נושא,צטט את הפסקאות המתאימות מ"Industrial Society and Its Future" של ניטשה ותסביר כיצד זה חל על העניין.רבים העיתונים אשר רעבים למכתבים פרובוקטיביים.

אף אחת מן השיטות היא לא התשובה,זה הכל בנוסף למשימת הבסיס של לחיות חיים טובים לפי הערכים הפוסט תעשייתיים("מסורתיים") שאתה חפץ.אנחנו אומרים מסורתיים כי לפני החברה המודרנית,היה פונקציה;זו היא המסורת,לא משהו משנת 1950 או אפילו לא 1860. כשהשיגעון התעשייתי יגמר,עינינו יהיו צלולות-אם נשרוד-ואנחנו נחזור לסדר אלמותי,זה מסורת."קדמה" היא אשליה,תעלול שיווקי.חיה לפי המסורת,קדם מסורת בכל שאתה עושה,כולל העבודה שלך, הוסף לזה אחד מהדברים הנ"ל ואתה כבר במסלול לעשיית שינוי.זה לא יהיה שינוי בן לילה,אבל אלו שכן לא עובדים בכל מקרה, אז למה לדאוג.

הערה על צדקה: אל. לעזור לעניים , למפגרים, למכורי הסמים,אלו שבכלא או בבתי המשוגעים גורם לך להרגיש טוב אבל זה לא משנה את הכיוון של החברה,ואם סטטיסטיקות אמינות,אפילו לא עוזרות לכל אותם עניים או מפגרים או פושעים;יש יותר מהם מתמיד,ורוב האלו אשר "ניצלים" חוזרים לאותה סיטואציה. רובנו מסתכלים על נצרות בעין עקומה בגלל המוסריות האינדיבידואלית שלהם המציעה רחמים, וגורמת לאנשים להרגיש טוב יותר על זה שהם מטפלים בחלשים עם חיבה,אבל מפספסים את הנקודה שהם החלשים מסיבה מסויימת! עוני לא סתם קורה;בכל נקודה של ההיסטוריה,אנשים חכמים ומאורגנים ועובדים קשה יצאו ממנה.שגאון לא סתם קורה, וגם לא התמכרות לסמים וזנות.האנשים האלה דפוקים ו"לעזור" להם לא יתקן את הבעיה הראשונית,שהיא להיות אדם שבור,ולא זה לא ישנה את החברה.זה יגרום לך להרגיש טוב יותר אבל אם זה ה"אקטיביזם" שלך , אתה מאונן וצריך לעשות לכולנו טובה ולירות לעצמך בפרצוף.אם אתה עובד בתוך הנצרות(או יהדות ,מה ההבדל בעצם ?), תמצא כנסיה\כת שמקבלת מוסריות הוליסטית, ולא אינדיבידואלית- הם שם בחוץ, בדרך כלל בתוך המסורתיות יותר ( קתולית\מתודיסטית\בפטיסטית) ----[עריכה: אני לא בטוח לגבי יהדות , אבל בטח בגלל שכל הרבים האלה אומרים משהו אחר, יש איפשהו איזה יהודי שבאמת מחובר למציאות או במילים אחרות ההכרה בעולם כלא מוגבל לאינדיבידואל.]

"אקטיביזם אישי" הינו גם שקר.כשגרתי באוסטין,החלק השמאלי קיצוני של טקסס,אני מצאתי שיש המון אקטיביסטים של בית קפה. באופן מעניין ,יש להם את אותה המנטליות של אנשים בחדרי צ'ט של אינטרנט. הם רוצים לדבר ולהישמע מדברים,ושישמעו להם,אבל הם לא רוצים לשנות את זה,אחרת לא יהיה להם על מה לדבר.אלו האנשים השבורים. חסרי הבטחון,וזה שורש ה"אקטיביזם" שלהם ו"האמונות" אשר הם לא רק לא כנות אלא גם שקופות.אלו האנשים אשר צריכים להגיד להם מה לעשות עם הקנה של הרובה, בגלל שאם יישארו לעצמם הם רק הרסניים.

חוץ מהמלכודות הללו,יש לכם מעבר ברור לעשיית שינוי.מטרתכם היא לטפח את הקהילה המקומית כמו גן.לאכוף ערכים מסורתיים והכי חשוב את ההיגיון מאחוריהם. (פיכחות= אלכוהול יוצר עולם פנטזי שהוא יותר קל מהמציאות,אז אתה חיי בו ולא חיי לעצמך;לאומיות= כל גזע\עם\חברה שומרת על האוטונומיה שלו אחרת ימחק על ידי פשרות של ערכים שונים של קבוצות כדי למצוא "נורמה"). מטרתך היא לתת לכל אדם מקום מיוחד בתוך הסדר החברתי,במקום שכולנו נהיה גופים "שווים" בשביל המכונה לאנוס. פתח ערכים, לא סמלים או דוגמה(סלוגנים חוזרים על עצמם, תשובות של כן\לא לעניינים מסובכים). גרה יצירתיות וחשק לניסיון משמעותי בין האנשים. תראה להם משהו יותר טוב מטלוויזיה;לקחת ילד ליער כדי לירות על פחיות זה הרבה יותר אמתי מטלוויזיה, ויותר יעיל מלצרוח " שיו, טלוויזיה זה השאטן ,כאילו!שיו!" עליהם 100000 פעמים.

הברית

הבעיה המידית ביותר שלנו היא שאין הסכמה על מה צריך להחליף את החברה המודרנית.אם הייתה אפשרות קלה כמו הציטוט, "חורר את זה כדי שזה ייפול ואז כולנו נחזור לארץ התיכונית" אין ספק שכל אדם בעל יותר מ100 איי קיו היה מחורר את הדבר הארור.אבל החיים דורשים מאיתנו ללכת בדרך שלנו,ואנחנו נהיה חזקים בשבילה.

הברית של הערכים המסורתיים (בע"מ) היא מנייה של התיאורים ברמה הגבוהה ביותר של האמונות המסורתיות ו הפוסט תעשייתיות. זה יוצר את הראייה הקליפתית המבוססת תכנון כדי שהאזרחים,יוכלו להתארגן מסביב למצע וכדי ארגונים שלא למטרות רווח עסקים וממשלות יוכלו להכריז שהם תומכים בכל האג'נדה לפי הצורך;זה עוזר להם לברוח מביקורת של הליכה כנגד אחת הנקודות של האג'נדה האנטי מודרנית,כי כולה עלולה לפגוע במישהו. והבע"מ יפגע גם בהם,אבל אין נקודה אחת עליה הם יכולים לדפוק כדי לפלג אותנו. זה שלם ומלא ונותן סיבות משלו.

כשאתה פעיל (זה מה שאקטיביסט עושה),הצג זאת לאנשים וארגונים ותשאל אם הם תומכים בזה או מתנגדים.הרוב ינסה להגיע לתשובת ביניים,בנקודה זו אפשר להגיד להם לתמוך בזה,כי הם יקבלו קולות של אנשים...כמו אלו בקבוצת הסיפרייה, או הארגון של איכות הסביבה שלכם. ה בע"מ לא עובד ללא איזשהו הקשר של מנהיגותך והקהילה כדי לעגון אותו.

הברית של הערכים המסורתיים מן העובדה שהחברה המודרנית(המוגדרת כהתנגשות בין צרכנות,דמוקרטיה, וקפיטליזם) היא תאוריית עיצוב ולא סתם ישות פיזית שהראתה את חוסר התאמתה דרך בעיות של הטווח הארוך הכוללות , אך לא מוגבלות לזיהום,שימוש יתר באדמה,סרטנים קטלניים,פשע,ניוון עירוני,מוצרי פלסטיק חסרי ערך,חיים תפקודיים חסרי משמעות.אנחנו, החתומים למטה מתחייבים למערכת הערכים החדשה שיהיו היסודות והתיאורים המופשטים של תכנון החברה שגם תחליף את החברה המודרנית ותחזיר בחזרה את המסורות העתיקות ודרכי החיים.

מטרתנו אינה היא להחליף את המנהיגים שלנו,או להעביר כספים בתוך הכלכלות שלנו,כמו שהפיכות עושות,אלא ליצור חברה שונה לגמרי שהיא לא נוטה לכישלונות כמו החברה המודרנית. רק שינוי מבני ישלים זאת.אנחנו גם חייבים קצת מהחברה, כך שהשינויים שלנו ישאירו את רוב החיים היומיומיים כרגיל ולא להפריע לרוב האנשים בחייהם,ואנחנו חייבים ליצור את הכל מחדש,ולזה צריך פילוסופיית תכנון חדשה ודרך חיים חדשה. החברה המודרנית מוגדרת על פי ההעדפה שלה לכמויות,מבוסס על פקטור הצורה של האינדיבידואל או השווי החומרי של כל יחידה,במקום תכונות פנימיות.אנחנו מניחים שבגלל שמשהו מוגדר כטרקטור, הוא יעבוד כמו כל הטרקטורים; אנחנו מותחים את ההיגיון הזה על בני אדם ומכיוון שצריך להצדיק את האבסורד של ההנחה הזו, משתמשים בממוצעים ביורוקרטיים כדי ליצור ציפיות מאדם גנרי עם התנהגות גנרית.זה לא רק נכשל בצפיית הצרכים האמתיים שלנו, אלא גם עובד לעיצובינו לאנשים טיפשים וזנותיים בעלי אישיות מוגבלת. המצע שלנו כולל חופן שינויים משמעותיים בראייה ושיטות הציויליויזציה:

1.מנהיגות על פי אינטליגנציה ולא פופולריות.החברה המודרנית מבוססת על תאבת בצע המחוזקת על ידי אינדיבידואליות,או השמת האינדיבידואל מעל כל דבר אחר;אשר זוהי התוצאה של חוסר בטחון של הצד הרובי שלנו,והחוזק הפוליטי שלהם אשר מאפשר להם להטות משאבים כדי לוודא שאינדיבידואליות קודמת לכל מחשבה וערך.צרכנות,דמוקרטיה,ותקשורת\פופולריות הם האמצעים שעל פיהם אנחנו מבצעים החלטות. בשביל העתיד,אנחנו רוצים מנהיגים אינטליגנטיים שנבחרים על ידי קבוצה באוכלוסיה שלנו שמרכיבה את האלו בעלי האינטליגנציה ושמסוגלים להחליט החלטות בנושא המנהיגות;במקום דמוקרטיה והאידאל הצרכני שכל דבר שעושה כסף הוא הכי טוב,אנחנו רוצים קהילה של מנהיגים הבוחרים מנהיגים על בסיס מה שהוא מסלול הפעולה הכי טוב לחברה שלנו,לא משנה כמה לא פופולרי זה נראה בהתחלה (לרוב הרעיונות הגדולים בהתחלה מתנגדים להם רוב האנשים,אז זה לא סביר להניח שבגלל שרוב האנשים מתנגדים לא אוהבים איך שרעיון אחד נשמע , הוא רע).
2.לא שוויון,אלא מקום מובטח בתוך ההיררכיה החברתית.אנחנו לא מעוניינים בשוויון,כי עימו באה תחרות כלכלית וחברתית וחוסר היציבות הנובעת ממנה,כי אם כולנו שווים אין שום דרך להתבלט חוץ מלשלוט על אחרים. אנחנו מעדיפים לחיות חיים טובים בהתאם ליכולות שלנו,כך שמלבד למקרים כמו חוסר יכולת מדהימה,אנחנו יכולים לעבוד בעמדות שירשנו מאבותינו ולהרוויח פרנסה טובה יותר אם אנחנו בעלי יכולת גבוהה יותר מאחרים.אך הבסיס של הראייה החברתית החדשה שלנו היא שכל אדם הוא מיוחד, ואנחנו לא יכולים להשוות בין אינסטלטור למנהל בנק ולסכם שבגלל שאחד עושה יותר כסף מהשני הוא עליון; אנחנו חייבים לקחת את המעמד שלנו בחיים ולעשות עמו כל מה שאנחנו יכולים, אבל לא לנסות לצייר החלטות מוסריות המבוססות על הכנסה וכתוצאה מכך להכריח את כולנו לתוך תחרות אכזרית שבסופו של דבר אוכלת את כולנו.תחרות מובילה לחוסר סטנדרט ציבורי מינימלי ,ועל ידי כך שמי שחותך כמה שיותר פינות,מנצח,ומרושש יותר אנשים מאשר שזה מעשיר אותם.
3.הסביבה הטבעית שלנו היא אינה משאב, אלא ישות חיה עם ערך מקביל לחיינו. הסביבה שלנו יצרה אותנו וטפחה אותנו ותישאר חשובה לא משנה עד כמה הטכנולוגיה שלנו תשתפר. הישרדותה היא חשובה כשם ששלנו. אנחנו חייבים להפסיק לראות אותה כחומר גלם בשביל החברה, ולראות את העולם הציויליויזציה והטבע כדברים האשר הם מתקיימים יחדיו. למטרה זו, אנחנו צריכים להפסיק עם כל הבושות הסביבתיות שלנו, שהן צפיפות אוכלוסין,ולהפסיק להשליך זוהמה וכימיקלים לתוך סביבותינו.
4.ברירה טבעית חייבת לפקח עלינו. גם כאינדיבידואלים וכקבוצות, אנחנו חייבים פיקוח על ידי כוח חיצון. אנחנו חייבים לתכנן מחדש את החברה כך שהיא באופן לא פרופורציונלי ומתמלגת את אלו אשר בעלי תכונות מאוזנות עם אינטליגנציה, כוח\יופי, ואצילות אינהרנטית למחשבה המוסרית כך שהם שוקלים את השלם מעל החלק ועושים מה שנכון לפי האיזון של היקום. בנוסף,אנחנו חייבים לאפשר בחירה טבעית כדי להשיל אלו ואלו קהילות אשר לא יכולות לקיים את עצמן עד לנקודה שהן מתפוגגת מתוך סיבות טבעיות (רעב,מחלות,מלחמה...)
5.חייב שיהיו לנו ערכים עליונים,ולא כוללניים. תכונה בסיסית של החברה המודרנית היא פשרה; אנחנו מעריכים את ווידוא המצב שכולם נשמעים, שכל דעה משודרת,ושכל האנשים מיוצגים על ידי כך שהם עושים את מה שטוב ביותר לעולם ככלל. זה הוא אותו ההיגיון אשר מוביל אל אותה ההתעניינות הלא בריאה שלנו עם האינדיבידואל, ומכאן פופולריות\רווח. המטרה שלנו היא להחזיק בערכים גבוהים כך שאנחנו נראה ללא הפסקה תכנון טוב יותר אם לא רק של הציויליויזציה אלא האדם האידאלי, ונשאף לקראת זה. הרואיזם, יופי טבעי, התעלות והרמוניה עם הטבע הם הרבה יותר חשובים מכל סוג של שוויון או פשרה או פופולריות חברתית. על ידי החזקת אותם הערכים העליונים,אנחנו תמיד נדחף את עצמנו לקראת מטרה שתעשה אותנו יותר בריאים, יותר חכמים, ויותר אצילים כאנשים. דרך המכניזם הזה, אנחנו מציעים לאנשים משהו יותר טוב עם כל דור שעובר, וכל זוג הורים יכולים להסתכל על צאצאיו עם גאווה, גם על היכולות וגם על העולם שהם יירשו.
החברה המודרנית מבוססת על האינדיבידואל כי האינדיבידואל הינו יחידה שימושית לספירת הכוח. אנחנו לא מחפשים את התשובות הטובות ביותר, אבל את התשובות הכי פופולריות. כי אפילו קבוצה של אנשים חכמים מאוד תהיה בעלת דעות מנוגדות ולכן ביכולתם רק למצוא פתרון כוללני שהוא המכנה המשותף הנמוך ביותר,החברה המודרנית בעזרת דמוקרטיה וצרכנות שוחקת כל רעיון טוב אל תוך אותו הדבר הישן והמוכר. היא חסרת יכולת לשינוי עצמי. וזה בידינו לשנות זאת. בשם הרעיונות והפעולות הללו,אנחנו, החתומים למטה, נשבעים.
מסקנה

רוב האנשים שקרנים. החברה משלה את עצמה. האדם הממוצע יעדיף לחיות בעולם הפנטזיות שלו, הסובייקטיבי,מאשר להתעסק עם המציאות,בו בזמן שהוא יטען שהוא או היא מצא\ה את "האמת שלו",שוכח שהאמת עצמה הינו רכוש אובייקטיבי.אין שום דרך להתווכח עם המודרניים,ולא להוכיח להם את טעותם,מכיוון שהם כלכך מחוץ להגיון שכל ההגדרות שלהם הם מלאכותיות וכל האידאלים שלהם הנם שקרים. לאלו אשר הבינו את גודל הטעות הזו, זה הופך להיות משהו כמעט מחייב להתנהג באופן מקובל חברתית כאקטיביסט תורם חיובית; אחד אשר אינו מוצא נחמה במסלול זה מייצר רק תירוצים,וצריך להיות מורחק אם לא להיות מושא להתעלמות על היותו חסר תועלת נפשית. February 22, 2006

Translation by ilia


Copyright © 1988-2006 mock Him productions